20.10.2011

Arvostele mun...

Radiossa on muutamalla kanavalla pyöritetty kuluneella viikolla mainosta TV-ohjelmasta, jossa joku kutsuu joukon itselleen tuntemattomia henkilöitä arvostelemaan tekemänsä illallisen. Joka kerta, kun kuulen tuon mainoksen, niin mieleeni tulee yksi lause: rate my poo.

Netistä löytyy tuosta aiheesta sivuja, siis tuosta rate my poo -jutusta. Jos joku haluaa sellaisille, niin saa tonkia linkit ihan itse niille sivuille. Mutta sitä minä en ymmärrä, että miten pahasti ne hermoyhteydet näissä minun aivoissa ovat menneet solmuun, että jos kuulen jonkun sanovan "arvostele mun jotakin" niin minulle tulee ensimmäiseksi mieleen tuo toinen lause. Aivan älyvapaa tämä pää taas...

2 kommenttia:

Hehkuvainen kirjoitti...

Ah, internetin ihmeellinen maailma :D.

(Sanavahvistuksena "vetum". Onko epäilyttävää, että minulle tuli siitä heti mieleen "rectum"?)

Urpo Turpo kirjoitti...

Onko epäilyttävää, että minulle tuli siitä heti mieleen "rectum"?

On se... ;)