2.2.2011

Niin mitä minä sanoin

Viime viikolla istuskelin työpaikan kahvipöydän ääressä lehteä selaillen. Paikalla oli myös pari muuta henkilöä, jotka keskustelivat asuntoasioista. Toinen näistä oli kolleega, jonka kanssa olin aikaisemmin jutellut säästä ja asunnostani. En maininnut sitä tuossa aikaisemmassa kirjoituksessani mutta silloin oli puhetta myös minkä tyyppisessä talossa asun.

Siinä asuntoasioista keskustellessaan tämä toinen, jonka kanssa olin jutellut aikaisemmin, kysyi nyt keskustelunsa lomassa minulta, että "niin minkälaisessa talossa sinä asuit, rivitalossa vai kerrostalossa?".

- No daa! Etkö idiootti muka muista sitä parin viikon takaista keskustelua, jossa sanoin sen?!

Tuo oli ensimmäinen reaktioni... Pääni sisällä siis.... Vastasin kuitenkin lyhyesti missä asuin. Näköjään on aivan yhdentekevää mitä puhun tuolla työpaikalla, kun kuitenkaan niitä minun sanomisiani ei kukaan muista. Pitäisi näköjään välillä lasketella sellaista luikuria, että oksat pois ja välillä sitten kertoa väliin myös muutama totuuden siemenkin ettei aivan kaikki olisi valetta. Ja taas vähän ajan päästä kertoa samat asiat ihan toisinpäin. Siinäpähän saisivat miettiä ja muistella mitä olen sanonut.

Ei kommentteja: