9.3.2011

Outo ajatus

Olen huomannut aina silloin tällöin päässäni pyörivän yhden oudon ajatuksen, jos sitä voi siksi sanoa. Ajatus putkahtaa aina tietynlaisissa tilanteissa mieleeni ja sen voisi luokitella hieman pervoksi...

Tämä ajatus muotoutuu päässäni, kun katson naista, jolla on sormuksia useammassa sormessa ja nämä sormukset ovat yleensä vielä olleet sellaisia ei-niin-kapeita vaan sellaisia, että ne huomaa (ovat leveitä, niissä on joku kivi tai jotakin muuta vastaavaa). Ja se ajatus mikä tuosta näystä muotoutuu... Se on yleensä sellainen, että olen asunnollani tämän naisen kanssa kahdestaan ja riisuudumme alasti. Tämän jälkeen nainen seisoo edessäni ja katsoo kun minä otan häneltä nämä sormukset pois sormista yksitellen ja asettelen ne yöpöydälle. Seuraavaksi sukellammekin jo sitten peiton alle toisiimme kietoutuen...

Niin... Tuossa seksin harrastamisessa naisen kanssa ajatuksissaan ei nyt mitään uutta ja ihmeellistä ole mutta enemmän minua juuri mietittyttää tuo, että miksi minä riisun naiselta ne kaikki sormukset pois? Onkohan siinä takana jokin alkukantainen ajatus, että haluan toisen olevan aivan ilkialastomana omassa luonnollisessa asussaan ilman minkäänlaisia koristeita... Vain lämmin iho vasten toisen lämmintä ja sileää ihoa. Kummalista...

Ei kommentteja: