Se että noi on olleet markkinointiosastonsa kanssa tumpeloita on ihan normaalia perussäätöä, mutta se, että Kauppalehti julkaisee tuon mainoksen oikolukematta sitä itse ja vielä veloittaa siitä kunnolla, niin huh huh. Pahimmassa tapauksessa joku 5-numeroinen summa, niin aika järkkyä.
Kauppalehti on varmaan ottanut mainoksien sisällöissään linjan "rahat pois tyhmiltä". Tai sitten siellä lehdessä ovat ottaneet kunnon kapitalistikannan eli mitäpä sitä suotta oikolukemaan toisten mainoksia, siihenhän menee turhaan omaa työaikaa ja toisten virheiden korjailuista ei makseta.
4 kommenttia:
Auts.
Ehkä oikeakielisyys ei ole heidän ydin osaamistaan [sic]?
Ehkäpä niin... Teknisesti voivat olla taitavia mutta kielioppiasioissa tumpeloita. Tosin tuo on niin amatööriluokan moka, että pitäisi tuo jo huomata.
Se että noi on olleet markkinointiosastonsa kanssa tumpeloita on ihan normaalia perussäätöä, mutta se, että Kauppalehti julkaisee tuon mainoksen oikolukematta sitä itse ja vielä veloittaa siitä kunnolla, niin huh huh. Pahimmassa tapauksessa joku 5-numeroinen summa, niin aika järkkyä.
Kauppalehti on varmaan ottanut mainoksien sisällöissään linjan "rahat pois tyhmiltä". Tai sitten siellä lehdessä ovat ottaneet kunnon kapitalistikannan eli mitäpä sitä suotta oikolukemaan toisten mainoksia, siihenhän menee turhaan omaa työaikaa ja toisten virheiden korjailuista ei makseta.
Lähetä kommentti