30.9.2011

Järkyttävä perjantai-ilta

Parisen tuntia sitten olin pudota melkein tuolilta: puhelin soi! Ja soittaja oli vielä nainen, joka halusi sopia tapaamisesta!

Mon Dieu sentään!

Kyllä, puhelin soi ja rikkoi hiljaisuuden ja kyllähän se vähän hätkäyttää sillä eipä minulle kukaan soittele perjantai-iltana puoli kahdeksan aikaan. Ja tosiaan siellä luurin toisessa päässä oli nainen. Ja kyllä, tapaamisesta sovittiin.

OMGOMGOMGmitämitämitä...

Nyt innokkaimmat voivat hillitä itseään ja rauhoittua hieman... Olen osallistumassa yhteen juttuun ja sitä varten piti sopia hiukan aikatauluista. Ei sen kummemmasta tuosta ollut kyse. Mutta siitäkin huolimatta tuo varmaan tulee aiheuttamaan minulle iltaisin nukahtamisvaikeuksia. Järkkyyhän tästä vähemmästäkin minun tuttu ja turvallisen tylsä elämä.

1 kommentti:

Noomi kirjoitti...

:) Siltikin, oli syy mikä tahansa, niin tuohon kuulostaa vain hyvältä:):):)