7.11.2010

Vaatteet on mun aatteet

Niin palatakseni siihen asiaan mihin törmäsin seikkaillessani blogeissa viime kirjoitusta kirjoitellessa... Jossain blogissa mieshenkilö mietiskeli kaverinsa puheiden perusteella ajatusta, jossa typykkä pukeutuu vaatteisiisi (siis miehen paitaan tai jotain vastaavaa). Kirjoittajasta ajatus tuntui mukavalta ja miellyttävältä.

Minä taas en voi ymmärtää ollenkaan tuota asiaa. Miksi hitossa naisen pitäisi mennä sinne miehen vaatekaapille ja pukeutua sen paitoihin?! Minusta tuo ajatus siitä, että nainen pukeutuisi minun vaatteisiin on jotenkin... jotenkin... Enpäs saa tähän taas oikeaa sanaa keksittyä mutta kuitenkin se ei minusta tunnu miellyttävältä tai mukavalta ajatukselta... Jotenkin nainen näyttäisi silloin minun silmissä dorkalta... Kertooko se taas toisaalta sitä, että minulla on dorkat vaatteet... Joopa joo, vähän karkaa mopo käsistä. :D

Muutenkin tuo asia tuntuu vähän idioottimaiselta kun sitä pyörittelee päässään enemmän... Jos nainen pukeutuu miehen vaatekappaleeseen niin jotenkin se on hyväksyttävämpää mutta annapa olla kun käännetään asia toisinpäin eli mies pukeutuu naisen hepeneisiin niin tuskinpa vaatteiden omistajalle tulee miellyttäviä ajatuksia päähän.

Miksi siis jotkut asiat ovat ok näin mutta toisinpäin ei? Otapa näistä selvää sitten...

Ei kommentteja: